feedback company

Ölandsgatan 45, STOCKHOLM

Läs mer om Hälsofrid

Nikola T

Nikola T tycker:

"Var på behandling hos Carina i torsdags. Hon var extremt duktig och dessutom jättetrevlig. Min rygg blev bättre. "

Karis Massage och Fysioterapi

Västra Gatan 64, KUNGÄLV

Läs mer om Karis Massage och Fysioterapi

Lotta J

Lotta J tycker:

"UNDERBART ATT VARA DÄR!!!!!!!!!! "

Hud & Spa Specialisten

Stångholmsbacken 7, SKÄRHOLMEN

Läs mer om Hud & Spa Specialisten

Lolo A

Lolo A tycker:

"Sannaa, Stockholms bästa och trevligaste hudterapeut. Att hitta en som äskar sitt yrke mer än Sannaa är nästintill omöjligt. Hon sköter sitt jobb utmä ... "

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm

Läs mer om Odenplans Skönhetscenter

Nicole N

Nicole N tycker:

"Jag gjorde först fransförlängning hos Cecilia och blev jättenöjd. Efter att ha gått hos en annan förut, men tidigare varit missnöjd (tycker de såg för ... "

Unni Sickla

Sickla Galleria, Smedjegatan 6, Nacka

Läs mer om Unni Sickla

Anna Ä

Anna Ä tycker:

"Superbra service, duktiga på det de gör samt kunniga. Är alltid nöjd när jag varit där.:-) "

Victoria Akademin

Götgatan 81, Stockholm

Läs mer om Victoria Akademin

Natali E

Natali E tycker:

"Victoria är väldigt noga med kvalite och det uppskattar jag högt. Dessutom tycker jag om servicenivån! Som kund är jag nöjd och man blir ompysslad und ... "

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby

Läs mer om Täby Beauty Center

Ann W

Ann W tycker:

"Vill man känna skicklighet och omsorg?? Rekommenderar jag verkligen Täby beauty center Ann "

Unni Mood

Norrlandsgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Unni Mood

Eva W

Eva W tycker:

"Fantastiskt bemötande. Unnis råd och rekommendationer och vetskapen om att det är noga utvalda produkter som används. En stund med totalavkoppling... ... "

Ugglapraktiken - Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, GÖTEBORG

Läs mer om Ugglapraktiken - Göteborg

Emma M

Emma M tycker:

"Proffsigt intryck med bra massage "

Kroppscompagniet

Upplandsgatan 61, STOCKHOLM

Läs mer om Kroppscompagniet

Rocco A

Rocco A tycker:

"Jonas är en mycket kompetent proff Naprapat som kan erbjuda rätt diagnos och personliga råd för en snabb återhämtning för både idrottsman och kontorsa ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Massage, Sverige

Vilka av företagen i Sverige är det som är bäst när det gäller massage? Här tycker våra medlemmar till om företag i Sverige de kommit i kontakt med när de letat efter massage. Känner du till massage i Sverige kan du också tycka till.