feedback company

Vårby Allé 42, VÅRBY

Läs mer om EST Städ

Anki R

Anki R tycker:

"Jätte bra service, personligt och trevligt stor tumme upp. "

Tvättkompaniet

Vattugatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Tvättkompaniet

1 reco

Miranda S

Miranda S tycker:

"Tvättkompaniet har hämtat upp mina mattor och lämnat tillbaka dem efter 10 dagar, rena och fina. Mycket bra service. "

SoftClean

Gullrands vägen 143, NORSBORG

Läs mer om SoftClean

Caroline F

Caroline F tycker:

"Softclean erbjuder mycket bra service och kvalite. De är mycket lyhörda för våra önskemål och kommer gärna med förbättring/förändringsförslag. De håll ... "

Vretens Städ

Virebergsvägen 6, SOLNA

Läs mer om Vretens Städ

Anna L

Anna L tycker:

"Vi har haft Vretens Städ som leverantör av hemstädning i ca 1,5 år. De kommer alltid två och två, minst en av dem kan vårt hus. De städar snabbt och e ... "

Jubea Städservice

Trillans Väg 36, NACKA

Läs mer om Jubea Städservice

marianne B

marianne B tycker:

"Jag tycker Jubea är toppen, kommer när man vill och med kort varsel samt mycket trevliga att ha att göra med "

Kista Sko & Nyckelservice, Kemtvätt

Danmarksgatan 14, KISTA

Läs mer om Kista Sko & Nyckelservice, Kemtvätt

1 reco

Emma K

Emma K tycker:

"Har vid ett flertal tillfällen klackat och sulat om mina skor här och vid några tillfällen har de varit rätt illa tilltygade, men de har fixat det båd ... "

Mattvättaren.se

Clean Quality

Öregrundsgatan 3, STOCKHOLM

Läs mer om Clean Quality

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "mattvätt, stockholm". Vi hjälper er gärna att hitta rätt städfirma - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade städfirmor

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Mattvätt i Stockholm

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Superbra flytt och likaså kanonfin städning, rekommenderar dem varmt.”

Christina D anlitade Spodra Lux

“Har använt mig av Pro Sweden gällande mitt kafe och även privat hemma och är väldigt nöjd med dem..”

Shabnan G anlitade Pro Sweden

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Mattvätt, Stockholm

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Stockholm är det som är bäst när det gäller mattvätt? Här tycker våra medlemmar till om företag i Stockholm de kommit i kontakt med när de letat efter mattvätt. Känner du till mattvätt i Stockholm kan du också tycka till.