feedback company

Regeringsgatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om Selins Mynthandel

Dan F

Dan F tycker:

"Han har nästan alltid ett litet utbud av äldre Wasa-mynt på lager. Priserna har sakta men säkert krupit uppåt de senaste åren och idag tillhör Selins ... "

Samlarbolaget i Sverige AB

Kyttingevägen 15, LIDINGÖ

Läs mer om Samlarbolaget i Sverige AB

Gunnar P

Gunnar P tycker:

"Fick ett jättebra bud på mina frimärken och mynt! Snabbt betalt. Trevlig ägare. Bör tilläggas att jag tittade runt hos andra mynt- och frimärkshan ... "

Ulf Nordlind Mynthandel

Karlavägen 46, STOCKHOLM

Läs mer om Ulf Nordlind Mynthandel

Dan F

Dan F tycker:

"De sysslar idag framförallt med auktioner och inköpsuppdrag åt en äldre och väletablerad kundgrupp. Som enskild individ eller yngre samlare med begrän ... "

Tele 8 Stockholm KB

Mimir HB

Svartensgatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om Mimir HB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret