feedback company

Gyldéngatan 2, STOCKHOLM

Läs mer om RoQ

Pascal A

Pascal A tycker:

"Trevligt häng med biljard och stort utbud av öl! "

Cliff Barnes

Norrtullsgatan 45, STOCKHOLM

Läs mer om Cliff Barnes

Hanna S

Hanna S tycker:

"Brutalt god mat! Öppna uteserveringen på riktigt 2014 så folk hittar tillbaka... "

Debaser Restaurang AB

Storgatan 28, STOCKHOLM

Läs mer om Debaser Restaurang AB

Johanna B

Johanna B tycker:

"Väldigt bra uteställe, som har varierat och avslappnat klientel. Ligger trevligt precis vid vattnet så det passar perfekt på sommaren att ta en öl ele ... "

Restaurang Göta Källare

Folkungagatan 45, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Göta Källare

Jossan K

Jossan K tycker:

"Äntligen en klubb med utlandsfeeling. Less på alla pizzerior med dansgolv som kallar sig klubbar! "

East Restaurant

Stureplan 13, STOCKHOLM

Läs mer om East Restaurant

Johanna A

Johanna A tycker:

"God mat, mysig uteservering och ett av de riktigt få uteställena runt stureplan som är skönt avslappnat. "

Sturecompagniet

Sturegatan 4, STOCKHOLM

Läs mer om Sturecompagniet

Anders N

Anders N tycker:

"Vaktmentalitet som är Under All Kritik. Maktmissbruk är bara förnamnet, Tjänstefel mellannamnet och Kränkning är efternamnet. Ser hur publiken blir yn ... "

Golden Hits AB

Kungsgatan 29, STOCKHOLM

Läs mer om Golden Hits AB

Lemon Bar

Scheelegatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Lemon Bar

Ola A

Ola A tycker:

"helt ok kvartersbar att hänga på "

White Room

Jakobsbergsgatan 29, STOCKHOLM

Läs mer om White Room

1 reco

Lars P

Lars P tycker:

"Inte helt reco ställe! En av vakterna separerade mig från min tjej, så att hans bekanta skulle kunna ragga på henne! När jag dansade med min vackra ... "

M.bargo

Bergsundsstrand 35, STOCKHOLM

Läs mer om M.bargo

1 reco

Annika T

Annika T tycker:

"Ett helt ok pub i Hornstull med sköna människor ett plus till bartenderserna med det trevliga humöret. Ett stort plus att dom har biljardbord :-) "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "nattklubb, stockholm. Vi hjälper er gärna att hitta rätt eventföretag - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade eventföretag

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Nattklubb i Stockholm

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Mycket trevligt!”

Tony I anlitade AVEQIA - Stockholm

“Proffsigt, bra sortiment och hög servicegrad”

Johan A anlitade Maison Pierre Catering

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar