feedback company

Vasagatan 11, STOCKHOLM

Läs mer om Tns Sifo

Karin P

Karin P tycker:

"För medie- och målgruppsanalyser finns det ingenting i Sverige som kan mäta sig med ORVESTO/Sesame "

Visma Commerce

Lindhagensgatan 94, STOCKHOLM

Läs mer om Visma Commerce

1 reco

M

M tycker:

"Tvingar företag att betala svindyra avgifter för att ha koll på offentliga upphandlingar. En tjänst som borde vara gratis! Staten har överlåtit ansvar ... "

Norstat Sverige AB, Norstat Stockholm

Gamla Brogatan 11, STOCKHOLM

Läs mer om Norstat Sverige AB, Norstat Stockholm

1 reco

Samuel C

Samuel C tycker:

"Dom ringer upp och trakaserar folk systematisk trots att man är med i NIX-registret. Det är i lagens strikta mening inte olagligt, men väldigt obehagl ... "

Ipsos Observer Sweden

Prästgårdsgatan 1, SUNDBYBERG

Läs mer om Ipsos Observer Sweden

Knuth A

Knuth A tycker:

"Detta verkar vara ett marknadsundersökningsföretag, vilket generellt har en etta eller -1. Efter att ha blivit uppringd så kontaktade jag företaget ... "

24 7 Creating AB

Skeppsbron 21, STOCKHOLM

Läs mer om 24 7 Creating AB

Fritjof A

Fritjof A tycker:

"Jag har känt och jobbat med Simon Vikström på 24-7 Creating i många år nu och jag kan kort sagt säga att det är en riktigt bra kille. En dold talan ... "

Carat Sverige AB

Toxanton

Karlbergsvägen 28, STOCKHOLM

Läs mer om Toxanton

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret