feedback company

Kanalgatan 9, Jönköping

Läs mer om Pizzeria Alcamo

Amy S

Amy S tycker:

"Jag köpte en pizza som skulle vara med köttfärs och fick en tom pizza med 4 små teskedar köttfärs!! Dessutom hade de lagt på creme fraice som luktade ... "

Pizzabutiken Shalom i Jönköping Eftr. AB

Hermansvägen 142, JÖNKÖPING

Läs mer om Pizzabutiken Shalom i Jönköping Eftr. AB

Mats M

Mats M tycker:

"En hämt pizzeria man inte får missa. Supergod Kebab. Bra service och trevlig personal. "

Pizzeria Casablanca

Norrahammarsvägen 116, JÖNKÖPING

Läs mer om Pizzeria Casablanca

said j

said j tycker:

"sveriges godaste pizza!!!!! "

Pizzeria Campino HB

Fabriksgatan 16, JÖNKÖPING

Läs mer om Pizzeria Campino HB

Norrahammars Servicebutik

Birkedalsgatan 1, JÖNKÖPING

Läs mer om Norrahammars Servicebutik

Johan B

Johan B tycker:

"Trevlig personal och goda pizzor. Ett bra alternativ för de som bor på Mariebo. Priserna verkar gå lite upp o ner men överlag är det en bra pizzeria. "

Sami & Nisrine HB

Sjögatan 3A, JÖNKÖPING

Läs mer om Sami & Nisrine HB

Patrick F

Patrick F tycker:

"Skulle kunna vara Jönköpings bästa pizza och kebab. Absolut bästa såsen. Heter papilion och inte som det står ovan. "

Pizzeria Amigo

Fabriksgatan 8, Jönköping

Läs mer om Pizzeria Amigo

Sir George J

Sir George J tycker:

"Mycket otrevlig personal som verkligen inte kan någonting om service what so ever. De har inte ens metallbestick för oss att äta med! Brukar vara där ... "

Pizzeria Prima

Östra Storgatan 48, JÖNKÖPING

Läs mer om Pizzeria Prima

Joel B

Joel B tycker:

"Sveriges absolut bästa pizzeria i min mening. Äter deras underbara kebabpizza i regel två gånger i veckan och jag blir lika trevligt bemött varje gång ... "

Lamia Pizzeria

Lovisagatan 16, JÖNKÖPING

Läs mer om Lamia Pizzeria

Chimira

Chimira tycker:

"Detta är ingen höjdare. Jag har provat detta ställe flera gånger och många gånger har de inte ingredienserna inne utan frågar om man inte kan tänka si ... "

Tusen och En Natt

Kumminvägen 5, JÖNKÖPING

Läs mer om Tusen och En Natt

Amy S

Amy S tycker:

"Bemötandet var hemskt! Den kvinnliga servitrisen tuggade tuggummi och var utstuderat nonchalent i sättet hela kvällen. Log inte tillbaka, jobbade väld ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Pizzeria, Jönköping

Andra städer i länet
Söker du efter "pizzeria" i Jönköping? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "pizzeria" i Jönköping och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "pizzeria" i Jönköping innan du bestämmer dig.