feedback company

Läs mer om Ystad Varumarknad, Ica Kvantum

1 reco

Georg L

Georg L tycker:

"Hyffsat bra ica. Blir lite less nar det man behover alltid finns langst inne i affaren, men det brukar val vara sa. Personalen i kassorna ar trevlig! "

Posten Meddelande

Tidningsbärarna Skånsk Tidn.distr O Co, Region Kri

Lilla Norregatan 9, YSTAD

Läs mer om Tidningsbärarna Skånsk Tidn.distr O Co, Region Kri

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret