feedback company

Hornsgatan 98, STOCKHOLM

Läs mer om Praktikertjänst, Kerstin Holmström

Sara

Sara tycker:

"Skicklig, lugn, informativ, lätt på hand, lyssnande och serviceminded. Bästa tandläkaren jag träffat i vuxen ålder! "

Praktikertjänst, Scheelekliniken

Scheelegatan 2, STOCKHOLM

Läs mer om Praktikertjänst, Scheelekliniken

f. s

f. s tycker:

"bra,toppen, bäst!!! kom med akut tandvärk. blev bemött på bästa sätt och tandläkare Björ Söderberg har åtgärdet det fint och smärtfritt+ estetisk perf ... "

Praktikertjänst, Hans Ersander

Kungsgatan 33, STOCKHOLM

Läs mer om Praktikertjänst, Hans Ersander

sanna e

sanna e tycker:

"Tandläkare Hans Ersander med team är bland Stockolms bästa. Jag har gått där i 25 år, snälla, vänliga och trevliga. Och dom har laser. Kan rekommeder ... "

Praktikertjänst, Tdl. Mats Hultin Mörby Centrum

Mörby Centrum, DANDERYD

Läs mer om Praktikertjänst, Tdl. Mats Hultin Mörby Centrum

Charlotta A

Charlotta A tycker:

"jag är fullt nöjd. bra tillgänglighet. trevligt bemötande. kunnig personal. "

Handentandläkarna AB

Nynäsv. 56C, HANDEN

Läs mer om Handentandläkarna AB

Jonas M

Jonas M tycker:

"Världens bästa tandläkare, mycket trevlig personal, mycket kompetenta tandläkare. Jag kommer aldrig gå till någon annan! "

Praktikertjänst, Henrik Evengård

Valhallavägen 50, STOCKHOLM

Läs mer om Praktikertjänst, Henrik Evengård

Claudia R

Claudia R tycker:

"Den bäste i stan`,rekommenderas varmt - även för tandläkarrädda! "

Azin Tandläkarpraktik

Rörv. 4, JORDBRO

Läs mer om Azin Tandläkarpraktik

Mani H

Mani H tycker:

"Väldigt bra bemötande och snabb service, duktig och kompetent tandläkare! "

Praktikertjänst, Issa Marzovghi-Bonab

Bokstigen 2, VÄSTERHANINGE

Läs mer om Praktikertjänst, Issa Marzovghi-Bonab

gunnar b

gunnar b tycker:

"dålig lokal visstrejvad han skulle göra med en infekterad tand "

Ekorrboet i Haninge Ekonomisk Förening

Vallavägen 100, HANDEN

Läs mer om Ekorrboet i Haninge Ekonomisk Förening

Micke J

Micke J tycker:

"Bästa förskolan i Haninge, minst. Underbar personal och Sveriges bästa kök. "

Praktikertjänst, Bo Cederblom

Tullportsgatan 13, NORRTÄLJE

Läs mer om Praktikertjänst, Bo Cederblom

Harry H

Harry H tycker:

"En av de alltför få tandläkare som använder N2-metoden för rotfyllning, godkänd av Eu och med den fördelen att ingen rotfyllning misslyckas. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Privat, Haninge

Andra städer i länet
Söker du efter "privat" i Haninge? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "privat" i Haninge och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "privat" i Haninge innan du bestämmer dig.