feedback company

Kungsgatan 49, STOCKHOLM

Läs mer om Apple Stockholm

Sofia S

Sofia S tycker:

"Jag skulle inte rekommendera att beställa datorn från apples nätbutik om du tänker köpa en Mac. Jag har betalat min i förskott och nu väntat i tre vec ... "

Questback Sweden AB

Drottninggatan 78, STOCKHOLM

Läs mer om Questback Sweden AB

Per B

Per B tycker:

"Sök inte jobb på detta företaget. De har låg moral och en mycket märklig personalpolicy. De betalar inte ut reseersättning vid jobbsökarresor och chef ... "

Digital Center Gunnebro

Sveavägen 105, STOCKHOLM

Läs mer om Digital Center Gunnebro

Siw G

Siw G tycker:

"ProofMaster är en toppen mjukvara för att skriva ut RGB-bilder och Fogra certifierade provtryck! Siwan "

Data Prince Teknologi AB

Ringvägen 126, STOCKHOLM

Läs mer om Data Prince Teknologi AB

Nicklas B

Nicklas B tycker:

"Butiken känns ofta som ett skämt. Ingenting på lager och dåliga priser. Deras enda fördel är att att butiken ligger ganska bra till. "

Highlights

Östgötagatan 16, STOCKHOLM

Läs mer om Highlights

Chatarina W

Chatarina W tycker:

"Här är det service på högsta nivå, trevliga och tillmötesgående. De gjorde min son otroligt glad:) Här kommer vi att handla igen. "

Compucraft

Sveavägen 78, STOCKHOLM

Läs mer om Compucraft

Rob H

Rob H tycker:

"Var på resa i Stockholm när Laptopen slutade fungera, lämnade in på express till Compucraft. 2 tim senare kunde jag hålla min utbildning utan försenin ... "

Tradedoubler

Sveavägen 20, STOCKHOLM

Läs mer om Tradedoubler

Marie

Marie tycker:

"Bra kanal att marknadsföra produkter/tjänster på ifall du har en webbshop. Billigare än direktreklam! "

Room 328 AB

Tegeluddsv. 92, STOCKHOLM

Läs mer om Room 328 AB

Johan U

Johan U tycker:

"Ritade mitt badrum med deras programvara på nätet, var riktigt roligt och jag uppskattade verkligen att jag kunde jämnföra olika leverantörers produkt ... "

Jadestone Group AB

Björns Trädgårdsgränd 1, STOCKHOLM

Läs mer om Jadestone Group AB

Johnny Utah J

Johnny Utah J tycker:

"Antagligen ett av Svea's bästa video spel företag att jobba för. Bra management och grymt kul omgiving. Gillar du hockey sa har dom ett spel for mobil ... "

Safemind AB

Sveav. 33, STOCKHOLM

Läs mer om Safemind AB

Linda W

Linda W tycker:

"Världens bästa rekryteringsföretag med kunniga, proffsiga och trevliga rekryterare. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret