feedback company

Läs mer om Mosakowski, Pawel Patryk

1 reco

Sara L

Sara L tycker:

"Jätte goda referenser han jobbar i hela Sverige ! Även om att Pawel är enskildföretagare från södertälje. Företag kallat RSGR gjorde totalentreprenad ... "

Fohe Vvs-Teknik AB

Lännockvägen 23, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Fohe Vvs-Teknik AB

1 reco

Ulla P

Ulla P tycker:

"Slarviga, stressade, tar extremt lång tid att starta och slutföra det som utlovats, tidspressade, gör mycket fel som tar lång tid korrigera och det dr ... "

NFBAB

FORNHÖJDSVÄGEN 36, SÖDERTÄLJE

Läs mer om NFBAB

Crister B

Crister B tycker:

"Har totalrenoverat både toalett och badrum och jag kan bara säga att NFBAB och dess medarbetare har gjort ett proffsjobb. Jag är mycket nöjd och i ... "

Östertälje Rör AB

Hets AB

Lännockvägen 23, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Hets AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "rörmokare, södertälje". Vi hjälper er gärna att hitta rätt rörmokare - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med våra mest rekommenderade rörmokare

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Rörmokare i Södertälje

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Bra hjälp och trevligt bemötande - servicen oklanderlig!”

Hampus P anlitade Rot Rör AB

“Titania har renoverat våra två toaletter och fixat golv, tak och el i vår bastu, och resultatet är förstklassigt.”

Jouni R anlitade Titania

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar