feedback company

Läs mer om Mekonomen Bilverkstad i Huddinge AB

Rekommendera företaget

Mats S

Mats S tycker:

"Funkar bra bra service snabb bra återkoppling "

AB Skruvat Reservdelar

Sankt Eriksplan 11, Stockholm

Läs mer om AB Skruvat Reservdelar

Rekommendera företaget

per h

per h tycker:

"Skruv löst på skruvat.se Delarna passar ej då de är feltillverkade. Kundtjänst (Peter Andersson med chef) vägrar lösa problemet trots mailväxling 6 ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "reservdelar, segeltorp". Vi hjälper er gärna att hitta rätt bilverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med rekommenderade bilverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Reservdelar i Segeltorp

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Supernöjd med både den personliga servicen som med hur bra de fixade min krockskadade. Rekommenderas varmt. :-)”

Magnus A anlitade Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

“Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter.”

Gustaf B anlitade Brav Bilservice

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar