feedback company

Restaurang Söder, stockholm (9 av 1 378). Topp Tio just nu Restaurang, Söder, stockholm

Vi har 1 378 Restaurang, Söder, stockholm att välja på

Dionysos Restaurang

Bondegatan 56, STOCKHOLM

Läs mer om Dionysos Restaurang

Elisabet N

Elisabet N tycker:

"Trevlig personal, bra service och otroligt god mat. Helgmenyn för runt hundralappen är en klar vinnare. "

Restaurang Rosen

Rosenlundsgatan 20, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Rosen

Tommy K

Tommy K tycker:

"Maten är oftast utmärkt husmanskost, och personalen är trevlig. Portionerna dessutom stundtals gigantiska, så mätt blir man garanterat. Ett stort plus ... "

Restaurang Marievik/Nida Catering

Årstaängsvägen 13, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Marievik/Nida Catering

Richard A

Richard A tycker:

"En lite doldisrestaurang då den ligger inne i en av kontorsfastigheterna i Årstadal utan någon skylt mot gatan. Restaurangen är litet av en överraskni ... "

Restaurang Axela

Götgatan 73, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Axela

Kalle A

Kalle A tycker:

"Bra stämning. Pratvänligt, god mat med möjlighet att själv komponera sin varmrätt.Har varit där flera gånger och blivit bra och trevligt bemött och ät ... "

Restaurang Seyhmus

Varvsgatan 29, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Seyhmus

Magnus B

Magnus B tycker:

"På knivsöders mest skarpa sida. Buffén är gigantisk och smakrik. Som ett prisma av färger; en palett av smaker. Ibland offrar jag två zonbiljetter på ... "

Wong Kee Restaurang AB

Grönbrinksgatan 3, STOCKHOLM

Läs mer om Wong Kee Restaurang AB

Maciek D

Maciek D tycker:

"Liljeholmens bästa Jakiniku. Trevlig personal. Snabb betjänning. Saladsbaren skulle kunna vara bättre därav 4 stjärnor. "

Mat & Maltgruppen i Stockholm AB, Rest. Kristina

Hammarby Allé 125, STOCKHOLM

Läs mer om Mat & Maltgruppen i Stockholm AB, Rest. Kristina

Mike

Mike tycker:

"Good microbrewery beers, nice atmosphere, very friendly staff. "

Restauarang Söders Hjärta

Bellmansgatan 22, STOCKHOLM

Läs mer om Restauarang Söders Hjärta

Tommy K

Tommy K tycker:

"Trevlig och kunnig personal. I glaset rekommenderar jag White Russian med Absolut Mandrin! "

Matboden Södermalm

Folkungagatan 78, STOCKHOLM

Läs mer om Matboden Södermalm

Helena

Helena tycker:

"Supertrevligt! God mat, personlig och trevlig service. Prisvärt och trevlig atmosfär. "

Ristorante La Cucina

Renstiernas gata 19, STOCKHOLM

Läs mer om Ristorante La Cucina

Karin A

Karin A tycker:

"Riktigt bra och enkelt italienskt ställe med god mat. Härlig service med glimten i ögat. Inget lyxigt stället men väl ett ställe att gå till om man är ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret