feedback company

Kungsgatan 41, ENKÖPING

Läs mer om New China Malaysia Restaurang

Gunilla P

Gunilla P tycker:

"Godaste maten i Enköping. Jag gillar Pad Nua allra bäst. "

Hamnmagasinen Enköping

Widegatan 33, ENKÖPING

Läs mer om Hamnmagasinen Enköping

Elin J

Elin J tycker:

"Här är det jättemysigt att sitta en sommardag/kväll för att umgås vänner, äta gott och fika! Cafét ligger i ett äldre hus med hamnen precis utanför. G ... "

Cafe Kakelugnen HB

Kungsgatan 31, ENKÖPING

Läs mer om Cafe Kakelugnen HB

Anki P

Anki P tycker:

"Hembakt i en genuint trevlig miljö. Bästa stället i stan "

Kungsbacken i Enköping

Hägnadsvägen 1 B, ENKÖPING

Läs mer om Kungsbacken i Enköping

Stefan C

Stefan C tycker:

"Restaurang med bred meny och hög klass på maten. Trevlig personal! "

Kebab & Pizza House i Enköping

Kungsgatan 28, ENKÖPING

Läs mer om Kebab & Pizza House i Enköping

alex c

alex c tycker:

"Bäst Jag kan rekommenderar.Godaste maten i Enköping. "

Mat & småprat i Enköping AB

Kyrkogatan 10, ENKÖPING

Läs mer om Mat & småprat i Enköping AB

Gunilla P

Gunilla P tycker:

"Mysigt och hemtrevligt fik. Bra och trevlig personal. Men framför allt...Billigt! "

Max i Enköping

Romgatan 2, Enköping

Läs mer om Max i Enköping

Nikke L

Nikke L tycker:

"Finns inget så gôtt som en helt nyöppnad hamburgerrestaurang. Och när det står Max på skylten blir det ännu bättre. Max i Enköping ligger lättillgä ... "

Restaurang Nanart HB

Enköpings-Näs-Hacksta 1, ENKÖPING

Läs mer om Restaurang Nanart HB

Jonas A

Jonas A tycker:

"sämsta restaurangen någonsin. Dyrt och en mycket otrevlig personal. Jag kommer aldrig åka till detta ställa igen.. "

A-Team AB, mc Donald's

Traktorg. 3, ENKÖPING

Läs mer om A-Team AB, mc Donald's

Nikke L

Nikke L tycker:

"Jag är rätt övertygad om att det här måste vara Sveriges sämsta McDonalds-restaurang. Det är alltid kö, man får nästan aldrig helt rätt mat i drivetho ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Restauranger, Enköping

Andra städer i länet
Söker du efter "restauranger" i Enköping? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "restauranger" i Enköping och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "restauranger" i Enköping innan du bestämmer dig.