feedback company

Sankt Eriksplan 2 A, STOCKHOLM

Läs mer om Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan

Amanda F

Amanda F tycker:

"Tog en spontan runda på stan som slutade med ett besök på Caliente Tapas Bar. Personalen var mycket välkomnande och det var många gäster. Jag åt scamp ... "

Thai House Wok - Birkagatan

Birkagatan 14, Stockholm

Läs mer om Thai House Wok - Birkagatan

Amanda F

Amanda F tycker:

"Thai House Wok gör stans bästa thaimat! Grönsakerna är alltid dagsfärska, de serverar stora portioner och personalen arbetar fort. Jag köper mat därif ... "

Raw Sushi & Grill

Rörstrandsgatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Raw Sushi & Grill

Pontus L

Pontus L tycker:

"Ont om platser och något högt pris men mycket god sushi "

AG

S:t Eriksgatan 57, STOCKHOLM

Läs mer om Nagoya Sushi

Pavas M

Pavas M tycker:

"Kvaliteten på sushin kan variera men är oftast god. Sådan sushi är inte svår att hitta. Den gången jag testade var inte bentolådan ngt särskilt! "

Texas Longhorn Kungsholmen

Fleminggatan 27, Stockholm

Läs mer om Texas Longhorn Kungsholmen

Maximilian D

Maximilian D tycker:

"Väldigt dålig service måste jag säga, jag beställde Big Boy Burger där man ska få 2st 150g hamburgare. Detta sa jag klart och tydligt till killen i ... "

China Garden

S:t eriksplan 1, Stockholm

Läs mer om China Garden

Noel H

Noel H tycker:

"Besöket på Ho's ST:eriksplan fick mig att bli sugen på att pröva orginalet på Söder! Maten höll ovanligt hög standard för att vara en lunchbuffé! Trev ... "

Två Systrar & En Kock

Kronobergsgatan 41, STOCKHOLM

Läs mer om Två Systrar & En Kock

Maria A

Maria A tycker:

"Supergod och kärleksfullt lagad mat och jättetrevlig personal. "

Restaurang Mosaik Kolgrill & Bar

Sankt Eriksgatan 64, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Mosaik Kolgrill & Bar

Charles M

Charles M tycker:

"Mosaik har riktigt prisvärd mat och billig öl trots att läget är attraktivt! Rekommenderas! "

Libanesiska Köket

Sankt Eriksgatan 53, STOCKHOLM

Läs mer om Libanesiska Köket

Noel H

Noel H tycker:

"Bra libaneskäk och trevlig personal till ett väldigt billigt lunchpris (60-70kr). "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Restauranger, Klarastrandsleden,stockholm

Andra städer i länet
Söker du efter "restauranger" på Klarastrandsleden? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "restauranger" på Klarastrandsleden och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "restauranger" på Klarastrandsleden innan du bestämmer dig.