feedback company

Övre Husargatan 17, GÖTEBORG

Läs mer om Yoshi Sushibar

Karin S

Karin S tycker:

"Fantastiskt god sushi, den bästa jag ätit i Göteborg! Jag tror inte det finns något Sushi ställe som kommer i närheten av Yoshi Sushibars smak! Kvalit ... "

Bishop Arms

Järntorget 6, GÖTEBORG

Läs mer om Bishop Arms

Anders K

Anders K tycker:

"Ett av favoritställena för att avnjuta en torsdagsöl eller även en lördag eftermiddag. Grymt bra utbud på både whisky, whiskey och öl och riktigt bra ... "

Destillerat Rest Göteborg AB

Andra Långg. 12, GÖTEBORG

Läs mer om Destillerat Rest Göteborg AB

Eva D

Eva D tycker:

"Mysigt och riktigt bra ölutbud. Passar en finsmakare som inte tycker det är så viktigt att få en sittplats ;) "

Hagabions Café

Linnégatan 21, GÖTEBORG

Läs mer om Hagabions Café

Jane

Jane tycker:

"Bad om något laktosfritt gällande drycker, men hon bakom kassan blängde surt på mig. Tycker att det är konstigt att någon som hanterar mat och drycker ... "

Restaurang Solrosen

Kaponjärgatan 4A, GÖTEBORG

Läs mer om Restaurang Solrosen

Anna J

Anna J tycker:

"Jättegod mat varje dag. Godaste moset i stan. Rekommenderas varmt. "

Nordic Service Partners AB, Burger King Järntorget

Järntorget 6, GÖTEBORG

Läs mer om Nordic Service Partners AB, Burger King Järntorget

Katarina B

Katarina B tycker:

"Snabb betjäning, proffsig personal. "

Condeco Linnégatan AB

Linnégatan 30, GÖTEBORG

Läs mer om Condeco Linnégatan AB

sara c

sara c tycker:

"mysig uteservering och gott fika! En solig dag vill jag gärna sitta där med goda vänner! UNDERBART! "

Egg & Milk AB

Övre Husargatan 23 A, GÖTEBORG

Läs mer om Egg & Milk AB

Suzanne F

Suzanne F tycker:

"Kul ställe med god mat. Alltid trevlig personal. Dock brukar det vid brunchtid under helger vara lång väntetid. Har även gratis WiFi för er som vill s ... "

Braviado AB, Cyrano

Prinsg. 7, GÖTEBORG

Läs mer om Braviado AB, Cyrano

Katarina B

Katarina B tycker:

"Väldigt populärt ställe, fick boka för att få bord, trångt, god mat, snabb betjäning, proffsig personal. "

Karlson's Garage & Bar

Linnégatan 54, GÖTEBORG

Läs mer om Karlson's Garage & Bar

Marissa A

Marissa A tycker:

"Trevligt ställe, GOD mat!!! Alltid glad personal. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret