feedback company

Karlavägen 36, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang och Pizzeria Esplanad

Greger N

Greger N tycker:

"Mycket trevlig personal, på ytan lugnt, en hel del stammisar i baren, nån vinkaja som flaxar till synbart emellanåt, hämtning av take-away pizzor, f ... "

Ciao Ciao Due Restaurang

Karlavägen 8, STOCKHOLM

Läs mer om Ciao Ciao Due Restaurang

Patrik R

Patrik R tycker:

"Goda pastarätter och goda italienska pizzor men prisnivån är lite hög mot vad man får. Deras uteservering ligger alltid i skugga också vilket är väl ... "

Mornington Bar & Restaurant

Nybrogatan 53, STOCKHOLM

Läs mer om Mornington Bar & Restaurant

carl p

carl p tycker:

"Fantastiskt bra brunch på helgerna. Pannkakor, diverse efterrätter, varma och kalla plockmatsvarianter. Dock ingår inte dryck.. "

Nox Restaurant & Cocktailbar

Grev Turegatan 30, STOCKHOLM

Läs mer om Nox Restaurant & Cocktailbar

Mikael R

Mikael R tycker:

"Skön atmosfär, och goda drinkar. Bra service i baren. Prova och gå dit "

Restaurang Aubergine

Linnégatan 38, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Aubergine

Göran A

Göran A tycker:

"Väldigt god mat och mycket fin service. Vinkunnig servitör med fin fingertoppskänsla tog väl hand om oss häromkvällen. Åt en riktigt god kantarelltoas ... "

Restaurang GQ

Kommendörsgatan 23, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang GQ

Micael H

Micael H tycker:

"Prova även deras bakficka, mycket prisvärt! "

Pasta Restaurang Benito

Sibyllegatan 34, STOCKHOLM

Läs mer om Pasta Restaurang Benito

1 reco

Fredrika D

Fredrika D tycker:

"trevlig personal! Inte direkt något utöver det vanliga men trevligt ändå! "

Restaurang Stolen

Sibyllegatan 47, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Stolen

Micael H

Micael H tycker:

"Mysig kvarterskrog, vällagat italienskt med trevlig och omtänksam service. Även snabb & bra take-away pasta. "

Aberdeen, China Restaurant

Grev Tureg. 20, STOCKHOLM

Läs mer om Aberdeen, China Restaurant

1 reco

Silvia H

Silvia H tycker:

""Vanlig" svensk kinakrog. Var där på lunchen idag tog 3 små rätter. Stark stod det på Nasi Gorengen men det var nog den mildaste jag ätit. Burkgrönsak ... "

Resturang Enoteca

Karlavägen 28, Stockholm

Läs mer om Resturang Enoteca

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret