feedback company

Sveavägen 25, STOCKHOLM

Läs mer om Atlantis Sängspecialisten

Putrik N

Putrik N tycker:

"Köpte en säng i deras butik i Kungenskurva, riktigt bra service och mycket bra priser. Riktigt imponerande. "

Kungsängen

Kungsgatan 62, STOCKHOLM

Läs mer om Kungsängen

Jens O

Jens O tycker:

"40 dagar efter utlovad leverans så kom KungSängen med vår säng. Första leveransförsöket sköts upp, andra fel storlek och nu fel färg. Kompensation? Lä ... "

BoConcept Drottninggatan

Drottninggatan 75, STOCKHOLM

Läs mer om BoConcept Drottninggatan

Leon

Leon tycker:

"Kanske är det jag som är överkänslig, men jag får verkligen träsmak av BoConcepts soffor och stolar. Visst är möblerna snygga, och allt är ju faktiskt ... "

Jon Blund City

Hästensbutiken

Sveavägen 20 , STOCKHOLM

Läs mer om Hästensbutiken

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret