feedback company

Västra Hamngatan 24, Göteborg

Läs mer om Kiwii salladsbar & café

Sandra A

Sandra A tycker:

"Älskar detta ställe! Jätte goda sallader "

Mixit Café & Salladsbar

Basargatan 10, GÖTEBORG

Läs mer om Mixit Café & Salladsbar

Christel L

Christel L tycker:

"Jättetrevlig och hjälpsam personal, sååå fräscht. Mycket att välja mellan och fantastiskt gott. Kunde välja precis det jag tycker bäst om. Extrem bra ... "

Green Drizzle Göteborg

Café & Salladsbar Lemone

Bergmansgatan 3, MÖLNDAL

Läs mer om Café & Salladsbar Lemone

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret