feedback company

Läs mer om Scientologi-kyrkan i Malmö

1 reco

Anders

Anders   tycker:

"De hoppar på folk på gatan utanför deras tillhåll. De har till och med gått så långt att de gått in i folks trädgårdar för att där påbörja diskussione ... "

Scientologi-Kyrkan i Göteborg

Drottninggatan 35, GÖTEBORG

Läs mer om Scientologi-Kyrkan i Göteborg

Riksorganisationen Scientologi-Kyrkan i Sverige

Månskärsvägen 10A, KUNGENS KURVA

Läs mer om Riksorganisationen Scientologi-Kyrkan i Sverige

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Scientologi, Sverige,örebro

Vilka av företagen i Sverige är det som är bäst när det gäller scientologi? Här tycker våra medlemmar till om företag i Sverige de kommit i kontakt med när de letat efter scientologi. Känner du till scientologi i Sverige kan du också tycka till.