feedback company

Läs mer om Sumpans TV Service

1 reco

Jonas N

Jonas N tycker:

"För många år sedan jag lämnade in min stendöda tjock-TV till Raimo, för hos en annan firma hade jag fått rekommendationen att kasta den då reparatione ... "

Sweet Hard

Northern Home Stylist HB

Småbjörksvägen 59, SPÅNGA

Läs mer om Northern Home Stylist HB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret