feedback company

Laxholmen, NORRKÖPING

Läs mer om Arbetets Museum

Anja L

Anja L tycker:

"5 för utställningarna, 4 för fiket på markplan och 1 för restaurangen. Undvik denna!!! Dålig mat och service. "

Statens Försvarshistoriska Museer, Flygvapenmuseum

Carl Cederströms Gata 2, LINKÖPING

Läs mer om Statens Försvarshistoriska Museer, Flygvapenmuseum

1 reco

Lindsay

Lindsay tycker:

"Flygvapenmuseum är ett måste för alla som är intresserade av flygplan och även historia. De har ett väldigt stort utbud av olika flygplan och väldigt ... "

Norrköpings Kommun, Stadsmuseet

Västgötegatan 21, NORRKÖPING

Läs mer om Norrköpings Kommun, Stadsmuseet

1 reco

Arvid N

Arvid N tycker:

"Bra museum i stans mysigaste kvarter. Lyckades dessutom pricka in en helg då de hade en grym utställning av Georg Oddner ("på genomresa" hette den). F ... "

Stiftelsen Östergötlands Länsmuseum, Löfstad Slott

Eriksbergs Museum

Storgatan 54, TRANÅS

Läs mer om Eriksbergs Museum

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret