feedback company

s.förstadsgatan 81, malmö

Läs mer om taboo

Håkan S

Håkan S tycker:

"Jätte duktig personal och enormt utbud av allt :) "

Frisérsalongerna Sex Stolar

Djäknegatan 20, MALMÖ

Läs mer om Frisérsalongerna Sex Stolar

Kriss A

Kriss A tycker:

"Har aldrig blivit missnöjd med en klippning här. Personalen verkar överlag anställd, snarare än att de hyr sin egen stol. Vad det innebär i praktiken ... "

Brus - Byrån för Rådgivning och Utbildning i Sex

Ordensällskap W:sex Malmölogen Iwan Omfors Fond

Stenöregatan 72, BUNKEFLOSTRAND

Läs mer om Ordensällskap W:sex Malmölogen Iwan Omfors Fond

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret