feedback company

Erik Dahlbergsgatan 7A, Göteborg

Läs mer om Salong Del rey

Rebecka N

Rebecka N tycker:

"VARNING VARNING VARNING! Sämsta bemötandet och sämsta fransförlängningen jag gjort, och jag har gjort en del. Hon förtjänar inte ens en "1".... "

Karin Herzog hudvård - Solvin7

Box 13115, Göteborg

Läs mer om Karin Herzog hudvård - Solvin7

Tanci V

Tanci V tycker:

"Väldigt bra service, snabb leverans, grym hemsida och fantastiska produkter! Oxygene Krämen som finns i deras sortiment tog bort alla mina finnar på m ... "

Karmoni Beauty

Kungsportsavenyn 39, Göteborg

Läs mer om Karmoni Beauty

Magnus J

Magnus J tycker:

"Bästa stället i göteborg. Har allt ;) "

Mazi Hår, Skönhet & Spa AB

Storgatan 24, GÖTEBORG

Läs mer om Mazi Hår, Skönhet & Spa AB

NK Hår & Skönhet

Östra Hamngatan 42, Göteborg

Läs mer om NK Hår & Skönhet

Lena A

Lena A tycker:

"Toppen bra frisör, förstagångsbesökare men kommer med säkerhet att gå dit igen! "

Jills Skönhet & Hälsa spa massage hudvård

Slottsskogsgatan 1, Göteborg

Läs mer om Jills Skönhet & Hälsa spa massage hudvård

Kjell L

Kjell L tycker:

"Jag var på Jills Skönhet & Hälsa på en ansiktsbehandling då jag blev överraskad av servicen, blev rekommenderad att färga fransar och bryn vilket blev ... "

Fager Hår & Skönhet

Fjällgatan 30, GÖTEBORG

Läs mer om Fager Hår & Skönhet

Elvira T

Elvira T tycker:

"OBS! Oseriösa och tar inget ansvar!!!! "

Curiosa Spa

Firma Emelia´s Skönhet

Husargatan 6, GÖTEBORG

Läs mer om Firma Emelia´s Skönhet

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret