feedback company

Kyrktorget 21, PARTILLE

Läs mer om Nilson Group, Skopunkten Partille

Anders K

Anders K tycker:

"Tycker att personalen här faktiskt gör ett ganska bra jobb, dock så går deras skor inte att använda! Jag tror jag provat och köpt ett antal skor där o ... "

Nilson Group, Skopunkten Högsbo

Lona Knapes Gata 5, VÄSTRA FRÖLUNDA

Läs mer om Nilson Group, Skopunkten Högsbo

1 reco

Anders K

Anders K tycker:

"Har aldrig köpt skor på Skopunkten tidigare men fick ett ryck och ville handla många skor för inte riktigt lika många pengar. Butiken i sig är tydligt ... "

Nilson Group, Skopunkten

Nilson Group, Skopunkten Femman

Postgatan 26, GÖTEBORG

Läs mer om Nilson Group, Skopunkten Femman

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Skopunkten, Göteborg,nordstan

Andra städer i länet
Söker du efter "skopunkten" i Göteborg? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "skopunkten" i Göteborg och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "skopunkten" i Göteborg innan du bestämmer dig.