feedback company

Läs mer om Obab Bygg och Plattsättning Stockholm AB

1 reco

Kristoffer S

Kristoffer S tycker:

"Vi har anlitat Obab bygg för att renovera vårt badrum vid två tillfällen, först i vår förra lägenhet 2009 och sedan i vår nuvarande lägenhet 2011. Båd ... "

Lennart Frohm Skrot & Transport

Stena Recycling, Södert

Uthamnsvägen 6, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Stena Recycling, Södert

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret