feedback company
  • Vi hade svårt att hitta exakt det du sökte, vi zoomade ut geografin och fick följande träffar

Skrot Vinslöv, hässleholm

Vi har 138 Skrot, Vinslöv, hässleholm att välja på

Sopstationen Återvinningsvaruhuset

Carlsgatan 16, MALMÖ

Läs mer om Sopstationen Återvinningsvaruhuset

Ulla L

Ulla L tycker:

"Secondhand. Det mesta finns och nästan allt är fantastiskt billigt. Personalen mycket hjälpsam och vänlig. "

Autodemontering Tt

Ommavägen 9, SJÖBO

Läs mer om Autodemontering Tt

Catharina J

Catharina J tycker:

"Detta är ett företag jag varmt rekommenderar. Trevligt bemötande,kanonbra delar,ej så dyra.Här kommer jag att fortsätta handla.Deras självplock är en ... "

Per Svenssons Bildemontering i Vä

Mosslundavägen 64, KRISTIANSTAD

Läs mer om Per Svenssons Bildemontering i Vä

1 reco

Erik A

Erik A tycker:

"Jag köpte en bildel av dem som annonserats ut på laga.se och fick en del som strippats på allt utom själva skalet, dvs en icke funktionell del som ej ... "

Thomassons.nu Grupp AB

Lagerg. 24, HELSINGBORG

Läs mer om Thomassons.nu Grupp AB

1 reco

magnus s

magnus s tycker:

"Efter att ha försökt beställa delar från två andra skrotar som båda lovade att skicka delarna men sedan inte hade delarna eller så fungerade de inte k ... "

Ankis Skrot

Hellman Skrot & Rivning

Mörshögsvägen 8, BJUV

Läs mer om Hellman Skrot & Rivning

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret