feedback company

Kalle Jakobs v. 4, SÖDERBÄRKE

Läs mer om Åkes Slakt & Styckning AB

annika w

annika w tycker:

"Angående leverans till Åkes slakt. Jag, Kjelle B skickade sju stutar och fick ett snittpris på 28,35:-/kg vilket jag tycker är bra då dom kom direkt ... "

Landerstedt Slakteri

Rydells Kött

Kyrkv. 19, ESKILSTUNA

Läs mer om Rydells Kött

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret