feedback company

Sickla Galleria, Smedjegatan 6, Nacka

Läs mer om Unni Sickla

Anna Ä

Anna Ä tycker:

"Superbra service, duktiga på det de gör samt kunniga. Är alltid nöjd när jag varit där.:-) "

Mariart School of Makeup and Hair

Bondegatan 75, STOCKHOLM

Läs mer om Mariart School of Makeup and Hair

Helene B

Helene B tycker:

"På en släktnings vägnar ger jag de allra bästa rekommendationer till denna proffsiga skola. Deras upplägg med ett personligt avtal är riktigt bra tänk ... "

Vackra Naglar i Sthlm

Brännkyrkagatan 88 , Stockholm

Läs mer om Vackra Naglar i Sthlm

Malin B

Malin B tycker:

"Härliga tjejer som är riktiga proffs <3 "

Sweet Ambrosia Beauty Center

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm

Läs mer om Sweet Ambrosia Beauty Center

Martina R

Martina R tycker:

"Bra terapeuter som gör suveräna fransar! Det ända minuset är lokalen då man delar rum med flera andra men det påverkar ju inte behandlingen utan upple ... "

Salong GK

Folkungagatan 140, STOCKHOLM

Läs mer om Salong GK

Aurora S

Aurora S tycker:

"Melina är den första frisören som fick färga mitt hår och har gjort det fantastiskt 1-2 gånger om året i sju år nu. Melina och hennes kollegor är prof ... "

B&M Må Bra

Blekingegatan 61, STOCKHOLM

Läs mer om B&M Må Bra

Veronica L

Veronica L tycker:

"Toppen ställe! Har gått på massage här i flera flera år och är alltid nöjd. Mona är en super bra massör!! "

I Am

Ringvägen 116, STOCKHOLM

Läs mer om I Am

Tarja L

Tarja L tycker:

"Kan rekommendera denna salong. Maria sminkade mig och färgade mina ögonbryn. Mycket proffsig och duktig. Helnöjd, tack! "

Pinky Nails

Folkungagatan 65, STOCKHOLM

Läs mer om Pinky Nails

Lena L

Lena L tycker:

"Jag har gått där sen 2005 och är alltid jättenöjd. Bra service. Ordentligt arbete. Mycket seriöst. Bra priser. Alla färger kan blandas tills kunden ... "

Orchide Thai Massage

Fatburs Brunnsgata 8, STOCKHOLM

Läs mer om Orchide Thai Massage

pom j

pom j tycker:

" Proffsigt personalen är trevliga och arbetar både proffesionellt och är ren och Fräscha lokaler tack till Malin "

Fotvårdskliniken

Krukmakargatan 8, Stockholm

Läs mer om Fotvårdskliniken

Anders E

Anders E tycker:

"Jag jobbar i byggsvängen och min chefs fru rekommenderade Anneli på Fotvårdskliniken. Hon fixade mitt nageltrång som en annan salong på söder misslyck ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "spa, södermalm,stockholm. Vi hjälper er gärna att hitta rätt konferensföretag - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade konferensföretag

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Spa i Södermalm,stockholm

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“10 personer kan övernatta och man erbjuder en mängd aktiviteter och serverar hemlagad lokalproducerad skärgårdsmat av hög klass”

Mats L anlitade Gillinge Skärgårdsupplevelse

“Fantastiskt läge mitt i grönskan, nära fina promenader och bad.”

Björn W anlitade Långholmen Hotell

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Spa, Södermalm,stockholm

Andra städer i länet
Är det spa i Södermalm du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat spa i Södermalm, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Södermalm anknutna till spa.