feedback company

Läs mer om Jämtlands Gymnasieförbund, Jämtlands Gymnasium Pal

1 reco

Haruna M

Haruna M tycker:

"Jag är faktiskt lite besviken, inte bara på Gymnasiesärskolan på PC, utan på hela begreppet särskola och vad det blivit! Man ser på TV folk som är ... "

Åre gymnasieskola

Bergs Kommun, Svenstaviks Skola

Skolvägen 6, SVENSTAVIK

Läs mer om Bergs Kommun, Svenstaviks Skola

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret