feedback company

Läs mer om Stockholm Flytt & Transport

Rekommendera företaget

Alexander G

Alexander G tycker:

"proffs, jobbade snabb och bra trots att de skulle få betalt/timme och inte per volym "

Stockholms Stadsbud Flytt & Transport AB

Drivhjulsvägen 24, HÄGERSTEN

Läs mer om Stockholms Stadsbud Flytt & Transport AB

1 reco

Rekommendera företaget

Tobias H

Tobias H tycker:

"Mycket imponerande flyttservice på själva flyttdagen - ambitiösa och mycket hårt arbetande flyttkarlar som inte gav sig förrän vi var helt nöjda. Inte ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Stockholm flytt och transport, Stockholm,kungsholmen

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Stockholm är det som är bäst när det gäller stockholm flytt och transport? Här tycker våra medlemmar till om företag i Stockholm de kommit i kontakt med när de letat efter stockholm flytt och transport. Känner du till stockholm flytt och transport i Stockholm kan du också tycka till.