feedback company

Folkungagatan 122, STOCKHOLM

Läs mer om Stars & Stripes Södermalm

Ali G

Ali G tycker:

"Tycker inte att bemötandet var bra,annars är maten ok men inte värsta grejen. "

Club Kino

Stockholm Stripe Center

Hamringevägen 1, TULLINGE

Läs mer om Stockholm Stripe Center

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret