feedback company

Sveavägen 91, Stockholm

Läs mer om Svea Tandklinik

Roger T

Roger T tycker:

"Jag tycker att ni är toppen. Jag har varit kund i många år och trivs bra. Hälsa alla. Mvh. Roger Tungert. "

Solna Dental AB

Krysshammarvägen 10, SOLNA

Läs mer om Solna Dental AB

marianne f

marianne f tycker:

"Ni är suveräna !!! är hur nöjd som helst.! Tidigare var jag så oerhört rädd att gå till tandläkaren men tack vare er Solna Dental försvann min rädsl ... "

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, STOCKHOLM

Läs mer om Bene Tandvård

Ann R

Ann R tycker:

"Det är inte Ann som svarar untn Bernd efter att jag blev frågat om jag kunde ställa upp att ge ett utlåtande. 1. Har under alla åren tillsammans ... "

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, STOCKHOLM

Läs mer om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Cayenne E

Cayenne E tycker:

"Bäst i hela Stockholm!! Lyssnar o kan kommunicera o helt suverän... "

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, SKOGÅS

Läs mer om Tandea - Skogås

Lars D

Lars D tycker:

"Kan varmt rekommendera Tandea i Skogås, för deras snabba och varsamma hjälp. Kom med söndertuggad tand, fick gå före andra och det blev åtgärdat omgåe ... "

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, NORSBORG

Läs mer om Tandea - Norsborg

Lars M

Lars M tycker:

"Hej. Jag tycker att personalen på tandea är jättebra. Dom är både trevliga och skickliga. "

Rissne Tandläkarna

Kavallerivägen 30, SUNDBYBERG

Läs mer om Rissne Tandläkarna

Michaela P

Michaela P tycker:

"Jag har fått ett bra intryck och erfarenhet av Rissne Tandläkarna. Dom har bra service och trevlig och hjälpsam personal. "

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, SKÄRHOLMEN

Läs mer om Tandea - Skärholmen

Pernilla F

Pernilla F tycker:

"Jag är supernöjd med behandlingen och med bemötandet som jag fått. Min tandläkare Victor är utan överdrift världens bästa !! Duktig, professionell o ... "

Wasa Tandklinik

Tegnérgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Wasa Tandklinik

Skanstulls Tandklinik AB

Ringvägen 112, STOCKHOLM

Läs mer om Skanstulls Tandklinik AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Tandkliniker, Stockholm

Andra städer i länet
Är det tandkliniker i Stockholm du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat tandkliniker i Stockholm, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Stockholm anknutna till tandkliniker.