feedback company

Klockarevägen 40, HISINGS KÄRRA

Läs mer om Arian Taxi

Pelle P

Pelle P tycker:

"Jag kan tyvärr bara ställa mig på samma sida som Daniel A - min fru och jag trodde att vi åkte med Taxi Göteborg (kanske var det det, även om kvittot ... "

Nahren Taxi

Norra Klöverstigen 21, NÖDINGE

Läs mer om Nahren Taxi

1 reco

Per P

Per P tycker:

"Akta - blåser sina kunder! Tar taxameterpris för sträckor med fast pris - flera hundringar dyrare blev det. "

Taxi Kungälv

Kongahällagatan 50, KUNGÄLV

Läs mer om Taxi Kungälv

1 reco

Mikaela L

Mikaela L tycker:

"Bästa Taxiföretaget i kungälv! endast 50:- från buss stationen till kongahällagatan! "

AB ale Taxi

Lillekärr Taxi

Lilla Ellesbovägen 21, HISINGS KÄRRA

Läs mer om Lillekärr Taxi

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Taxi, Surte

Andra städer i länet
Söker du efter "taxi" i Surte? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "taxi" i Surte och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "taxi" i Surte innan du bestämmer dig.