feedback company

Södra Förstadsgatan 91, MALMÖ

Läs mer om Thai Thai Restaurang

Andreas W

Andreas W tycker:

"Två vegetariska alternativ. Vårrullar eller någon 'grönsaker + fake-duck-tofu'. Prövade fake-ducken och var mäkta oimponerad. Allting flöt i buljong ... "

Thai House Restaurang på Limhamn AB

Poststugan 782, MALMÖ

Läs mer om Thai House Restaurang på Limhamn AB

1 reco

Tommy L

Tommy L tycker:

"Toppen ! Äntligen god mat och bra service ! Rekomenderas starkt ! "

Thai Way Restaurang HB

Prins Thai Restaurang

Amiralsgatan 52, MALMÖ

Läs mer om Prins Thai Restaurang

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Thai restauranger, Malmö

Andra städer i länet
Söker du efter "thai restauranger" i Malmö? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "thai restauranger" i Malmö och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "thai restauranger" i Malmö innan du bestämmer dig.