feedback company

Läs mer om Ho's

Rekommendera företaget

Emily C

Emily C tycker:

"Inte gott! Fisljummen mat på ngn slags "hålla maten varm-ställ" med värmeljus under....? Svindyrt. Det står nu tydligt klart för mig att trängseln där ... "

Thai House Wok - Hornsgatan

Hornsgatan 67, Stockholm

Läs mer om Thai House Wok - Hornsgatan

Rekommendera företaget

Anders R

Anders R tycker:

"Gröncurryn var ok, inte mer. Borde gå att hitta något bättre i närheten. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret