feedback company

Ulvsundavägen 191B, BROMMA

Läs mer om Siba AB, Bromma

Martin

Martin tycker:

"Jag var in för att undersöka möjligheterna att byta en vara som öppet köp-tiden gått ut på till en dyrare produkt. Det fick vi inte, och det har dom j ... "

Expert Stormarknad i Sverige

Ulvsundavägen 191E, BROMMA

Läs mer om Expert Stormarknad i Sverige

1 reco

Johan E

Johan E tycker:

"Att kalla denna expert en stormarknad är att ta i. Den är väldigt lite om vi jämför med dess konkurrenter i samma område och jag finner tyvärr inget s ... "

Onoff Sverige AB, Bromma Center

Ulvsundavägen 193C, BROMMA

Läs mer om Onoff Sverige AB, Bromma Center

Peter B

Peter B tycker:

"Katastrofbemötande och urdålig service i butiken vid Bromma flygplats. Jag var där tre dagar i rad för att försöka köpa en systemkamera. Lika dåligt b ... "

Radio & Tv Specialisten Swartling

CTV Service Aa Marinelektronik

Nybodagatan 7 12tr, SOLNA

Läs mer om CTV Service Aa Marinelektronik

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret