feedback company

Båtsmanstorget 2, Växjö

Läs mer om Umbra stickspår

Barbro G

Barbro G tycker:

"Fantastiska garner och otroligt trevlig personal,men alldeles för dyrt egentligen. Jag kan ändå inte hålla mig borta och Umbra är nummer ett när jag s ... "

Hemtex, Hemtex Växjö Linnégallerian

Storgatan 14, VÄXJÖ

Läs mer om Hemtex, Hemtex Växjö Linnégallerian

Malin A

Malin A tycker:

"Här kan man hitta fina saker till sitt hem utan att det nödvändigtvis behöver kosta skjortan! Hemtex brukar ofta ha bra kampanjer, tex. 50% på allt i ... "

Millas Home & Coffee AB

Klostergatan 7, VÄXJÖ

Läs mer om Millas Home & Coffee AB

Alexandra E

Alexandra E tycker:

"Ett sött litet café i växjös innerstad. Inne i cafét är ALLT till salu, häftig idé. Gillar du dekorationen tar du helt sonika med det till kassan när ... "

Tyghörnan i Växjö

Tyg & Tråd i Växjö AB

Verkstadsgatan 18, VÄXJÖ

Läs mer om Tyg & Tråd i Växjö AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Tygaffär, Växjö

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Växjö är det som är bäst när det gäller tygaffär? Här tycker våra medlemmar till om företag i Växjö de kommit i kontakt med när de letat efter tygaffär. Känner du till tygaffär i Växjö kan du också tycka till.