feedback company

Läs mer om TRADEMAX MÖBLER

Rekommendera företaget

Jocke s

Jocke s tycker:

"Har beställt en soffgrupp med bord av Trademax men när möblerna kom var bordet så snett så att det inte ens gick att lägga i glasskivan. Jag ringde ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Utemöbler, Skåne

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Skåne är det som är bäst när det gäller utemöbler? Här tycker våra medlemmar till om företag i Skåne de kommit i kontakt med när de letat efter utemöbler. Känner du till utemöbler i Skåne kan du också tycka till.