feedback company

Hornsgatan 75, STOCKHOLM

Läs mer om Judits Second Hand

-öÖ -

-öÖ - tycker:

"Väldigt trevlig butik med mycket fina accessoarer. Kommer alltid ut med något varje gång jag går in. "

Läderverkstan

Rosenlundsgatan 30, STOCKHOLM

Läs mer om Läderverkstan

Amelie E

Amelie E tycker:

"Jag kom med en helt ny, mindre ryggsäck i läder, som jag köpt något halvår tidigare via postorder. "Hängselremmarna" var för korta för mig så jag bad ... "

Asplunds Väskservice

Hantverkargatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Asplunds Väskservice

Emma N

Emma N tycker:

"Varning för Asplunds Väskservice på Hantverkargatan! Lämnade in en handväska för reparation. Arbetet var slarvigt utfört och bemötandet mycket dåligt. ... "

Africa Now

Södra Kungsvägen 65, LIDINGÖ

Läs mer om Africa Now

Karin F

Karin F tycker:

"Africa now har blivit mitt favoritställe för annorlunda coola presente både till mina vänner och mig själv. Lars ordnar träffar då och då där man får ... "

B Dressed

Bondegatan 16, STOCKHOLM

Läs mer om B Dressed

Thilda J

Thilda J tycker:

"En unik butik med superb smak! "

Rizzo

Biblioteksgatan 10, STOCKHOLM

Läs mer om Rizzo

Amanda E

Amanda E tycker:

"Jag tycker inte att Rizzos skor är så mycket mer speciella än andra skor. Jag köpte ett par (hyfsat dyra) skor här men de gick sönder förvånandsvärt f ... "

Spånga el & Väskor

G. Landsv. 2, SPÅNGA

Läs mer om Spånga el & Väskor

1 reco

Anders B

Anders B tycker:

"Spånga el och väskor är igång igen. Alltid bra service och ett otroligt utbud av väskor! "

Rick n Mary

Väsktorget

Hornsgatan 49, STOCKHOLM

Läs mer om Väsktorget

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Väskor, Stockholm

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Stockholm är det som är bäst när det gäller väskor? Här tycker våra medlemmar till om företag i Stockholm de kommit i kontakt med när de letat efter väskor. Känner du till väskor i Stockholm kan du också tycka till.