feedback company

Läs mer om CityAkuten Vaccination

1 reco

Johanna K

Johanna K tycker:

"Va där innan en 3 månaders resa till Thailand och fick väldigt bra informatiom om allt från vilka vaccin som behövs till hur man minskar risken för st ... "

Stockholm Medical Office

Kommendörsgatan 44, STOCKHOLM

Läs mer om Stockholm Medical Office

1 reco

Tobias B

Tobias B tycker:

"Gah! En fästing...på pungen. Förtvivlad över att bli skändad av en sån liten varelse bokade jag genast tid på Stockholm Medical Office för bästa tänkb ... "

Wallberghälsan

Bodholmsgången 4, SKÄRHOLMEN

Läs mer om Wallberghälsan

Stefan K

Stefan K tycker:

"Jag fick ett utskick med en tid men ni hade en timme tidigare.Väldigt trevligt bemötande trots att ni hade fel tid i er kalender. "

Stockholm Vaccin-Lättakut

Gamla vägen 30, UPPLANDS VÄSBY

Läs mer om Läkare Intyg Vaccinationer i Sverige AB

Västermalm Vaccination (sticka)

Sankt Göransgatan 69, 6 tr, Stockholm

Läs mer om Västermalm Vaccination (sticka)

Järfälla Vaccination

Birgittavägen 4, JÄRFÄLLA

Läs mer om Järfälla Vaccination

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret