feedback company

Birkagatan 24, STOCKHOLM

Läs mer om Reglar i Stockholm AB

Michelle J

Michelle J tycker:

"Bra killar, duktiga på rör och ventilation, seriösa "

Air Cond Center Svenska HB

Tantogatan 73B, STOCKHOLM

Läs mer om Air Cond Center Svenska HB

karin

karin tycker:

"Nä, inte bra. Jag sa när jag kom att jag bara ville laga om det va t rimligt pris, inte värt annars. AC. Han såg direkt att kylaren behövde bytas ändå ... "

Svenska Ventilationsgruppen AB

Långsjövägen 109, ÄLVSJÖ

Läs mer om Svenska Ventilationsgruppen AB

anders a

anders a tycker:

"Har faktiskt ingen aning vilken prisnivå dom hade men jag antar att det var bra då vår förening verkligen Inte kastar ut några slantar i onödan ( d ... "

Järna Ventilationservice & Fastigheter

Brostugevägen 3, NYKVARN

Läs mer om Järna Ventilationservice & Fastigheter

Sonja K

Sonja K tycker:

"Mycket seriöst företag trevliga, hjälpsamma och kunninga och snabb installation på värmepump "

Ag Konsult

Söderbyv. 14, ARLANDASTAD

Läs mer om Ag Konsult

Bosse B

Bosse B tycker:

"Mycket bra service, kunniga besiktningsmän och duktiga montörer. Jag är mycket nöjd med installationen! "

Friska Fläktar Luftbehandling, Hk

Pilgatan 3, NORRTÄLJE

Läs mer om Friska Fläktar Luftbehandling, Hk

Bosse B

Bosse B tycker:

"uselt första intryck, längre kom vi inte! "

AB Byggexpandern i Åkersberga

Slussbrov. 43, ÅKERSBERGA

Läs mer om AB Byggexpandern i Åkersberga

Tom B

Tom B tycker:

"Anlitar dom idag och är riktigt nöjd. Kommer i tid och håller det dom lovar. Kan inte riktigt hålla med tidigare användare "

AB Alper Plåt & Ventilation

Radiovägen 6, TYRESÖ

Läs mer om AB Alper Plåt & Ventilation

Sören R

Sören R tycker:

"Täta kanaler, bra kvalite och trevlig gäng !!! Pålitliga och snabba !!! "

AB Nacka Industrifläkt

Olaus Magnus Väg 51, JOHANNESHOV

Läs mer om AB Nacka Industrifläkt

Sören R

Sören R tycker:

"Mycket seriösa och pålitliga !!! Bra pris och kvalite !!! "

Ad - Air Design

Österskärsvägen 14, ÅKERSBERGA

Läs mer om Ad - Air Design

kerstin ö

kerstin ö tycker:

"Både jag och min dotter är rejält allergiska. Med AD-Air Designs luftrenare har vi väsentligt kunnat minskat vår medicinering och mår mycket bättre, s ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret