feedback company

Läs mer om Gustavsen, Katja

1 reco

Lars L

Lars L tycker:

"Proffesionellt bemötande och grundlig i sina undersökningar! Stort engagemang!1 "

Veterinär Cornelia Mcevoy

höganäsveterinären

köpmansgatan 9 , höganäs

Läs mer om höganäsveterinären

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret