feedback company

Cypressvägen 11, MALMÖ

Läs mer om Regiondjursjukhuset i Malmö

Kerstin A

Kerstin A tycker:

"Ett ställe du ska registrera ditt/dina djur på. De har en mycket bra personal som är så omhändertagande mot ditt djur och dig själv. En fräsch lokal s ... "

Erikslust Veterinärklinik AB

Köpenhamnsv. 44, MALMÖ

Läs mer om Erikslust Veterinärklinik AB

Nelly M F

Nelly M F tycker:

"Detta är inte ett ställe man ska ta sitt djur till ifall man vill få något för pengarna. Redan i mitt samtal till kliniken då jag bokade tid informe ... "

Veterinär Henrik Bertelsen AB

Vetax

S:t Göransgatan 5 C, MALMÖ

Läs mer om Vetax

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Veterinärer, Malmö

Andra städer i länet
Är det veterinärer i Malmö du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat veterinärer i Malmö, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Malmö anknutna till veterinärer.