feedback company

Kämpegatan 4, GÖTEBORG

Läs mer om Lovefilm

Patrick

Patrick tycker:

"Fy tusan vad dåligt. Fy tusan. Kanske aldrig blivit så besviken. På Lovefilm gäller endast krediterna(som man hyr film med) i TRE månader. Så om du in ... "

Hemmakväll AB, Göteborg 1

Linnéplatsen 9, GÖTEBORG

Läs mer om Hemmakväll AB, Göteborg 1

1 reco

Erik M

Erik M tycker:

"Tråkigt bemötande varenda gång. Vi har gått över till maskinen vid Hemköp på Nordenskiöldsgatan där filmerna även är billigare. "

Olskrokens Video AB

Redbergsvägen 12, GÖTEBORG

Läs mer om Olskrokens Video AB

anders o

anders o tycker:

"Fick fel film i fodralet hela filmkvällen förstörd och de har kortavgift. "

Marias Video Selma Lagerlöfstorg i Göteborg HB

Älvsborgsgatan 39, GÖTEBORG

Läs mer om Marias Video Selma Lagerlöfstorg i Göteborg HB

Daniel N

Daniel N tycker:

"Samma här - inkassokrav direkt. Endast ett par dagars försening med tillbakalämningen. "

Boutique Sky KB

Awräox XVGT 90944 AB

, GÖTEBORG

Läs mer om Awräox XVGT 90944 AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret