feedback company

Läs mer om Procivitas i Helsingborg AB, Procivitas Gymnasium

1 reco

Marcus T

Marcus T tycker:

"Detta är en skola som jobba väldigt bra på att förberedda sina elever på vad som kommer ske efter studenten. För att vara en skola så ligger det även ... "

Helsingborgs Kommun, Rönnowska Skolan Cindersgatan

Clacey Consulting

Himmelriksgränden 4B, HELSINGBORG

Läs mer om Clacey Consulting

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret