feedback company

Norra Gubberogatan 22, GÖTEBORG

Läs mer om Gubbero Zoo

Sofia S

Sofia S tycker:

"Har varit kund här i många år. Stort sortiment trots den lilla ytan. Det senaste året har butiken genomgått en rejäl ansiktslyftning både vad det gäll ... "

Sisjön Zoo AB, Arken Sisjön

Askims Verkstadsvägen 17, ASKIM

Läs mer om Sisjön Zoo AB, Arken Sisjön

Magnus Å

Magnus Å tycker:

"Trevlig personal som tar sig tid för kunden. "

Hundskafferiet

Olivedalsgatan 2, GÖTEBORG

Läs mer om Hundskafferiet

Nasima G

Nasima G tycker:

"man hittar allting för hundar inte minst för katter fiskar och fåglar. kunniga personal. "

Stork Zoo, Jan O Lisbeth Börjesson

Ånäsvägen 40, GÖTEBORG

Läs mer om Stork Zoo, Jan O Lisbeth Börjesson

A

A tycker:

"Otroligt kunnig personal, fantastiskt bemötande och ett brett sortiment med riktigt bra kvalité! Enligt mig den bästa zooaffären i hela Göteborg! "

Mölndals Zoologiska

Göteborgsvägen 9, MÖLNDAL

Läs mer om Mölndals Zoologiska

Steffan A

Steffan A tycker:

"Liten butik med lågt utbud gällande katt. Det mesta var slut i tillbehör/foderväg och jag fick inte alls någon känsla av att komma in i en zoobutik... ... "

Vildas Häst & Hundsport

Danska v. 97, GÖTEBORG

Läs mer om Vildas Häst & Hundsport

Anton V

Anton V tycker:

"Helt galet trevlig personal. Började gå dit när jag bodde i Lunden, åker fortfarande dit och handlar foder och ben. Liten butik. Personalen ordnade ... "

Hundbiten Hundshop & Trim

Marklandsgatan 9, GÖTEBORG

Läs mer om Hundbiten Hundshop & Trim

Kristine P

Kristine P tycker:

"Trevlig, kunnig personal. Dessutom sponsrar de en så god sak som Göteborgs katthjälp "

Zoo Center Bäckebol

Transportgatan 19B, HISINGS BACKA

Läs mer om Zoo Center Bäckebol

A

A tycker:

"kunniga och trevliga människor som jobar där,rekommenderas! "

Godhems Zoologiska

Kungsladugårdsgatan 22, GÖTEBORG

Läs mer om Godhems Zoologiska

Inigo H

Inigo H tycker:

"Fantastiskt utbud för att vara en så liten affär! Trevlig och hjälpsam personal. Välskött och snyggt! "

Solans Zootillbehör i Angered

Angereds Torg, ANGERED

Läs mer om Solans Zootillbehör i Angered

Margareta J

Margareta J tycker:

"Jag kan verkligen rekommendera Solans Zoo, frächa butiker och trevlig personal. Kanske lite med tillbehör i Storås, men det tar de igen i Angered C. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Zooaffär, Göteborg, hjällbo

Andra städer i länet
Är det zooaffär i Göteborg du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat zooaffär i Göteborg, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Göteborg anknutna till zooaffär.