feedback company

Checkins
Ring företaget
R-S City Bilvård i Göteborg

Vestagatan 2B 416 64 GÖTEBORG

R-S City Bilvård i Göteborg finns på Vestagatan 2B i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Bilar och Bilar

Mer funktioner

Vad tycker du om R-S City Bilvård i Göteborg

Läs vad Recos användare tycker om R-S City Bilvård i Göteborg

• Status: 1
    skrev om R-S City Bilvård i Göteborg:
    Köpte en bil av Askims Bil i augusti i fjol. Askims Bil är ett systerbolag till City Bilvård, såvida jag förstår. Bilen, en Seat Toledo, var i alla fall i exakt samma skick som säljaren sade att den var.

När det var dags för byte till vinterdäck passade inte fälgarna bilen, vilket förmodligen beror på att förre ägaren slängde med några fälgar som inte hörde till bilen. Säljaren gav mig då fräscha dubbdäck på plåtfälg och monterade dessutom hjulen åt mig.

Bilen har fungerat utan krångel, fick endast byta handbromswire och vänster styrled vid besiktningen. Bra, eftersom jag har kört bilen 3500 mil sedan jag köpte den.

När min sambo ska byta ut sin bil kommer vi sannolikt kolla vilka bilar som finns hos Askims bil, eftersom det upplevs som säkert att handla med de.
  • Status: 1
    skrev om R-S City Bilvård i Göteborg:
    Extremt bra, exceptionellt!, fick min bil en rejäl upputsad och städad ,jag blev jättenöjd, jag kan rekommendera City Bilvård.
  • Status: 2
    skrev om R-S City Bilvård i Göteborg:
    Alltid lika bra,nöjd vartenda gång. Tvättar och reconditionerar bilen där regelbundet,måna om sina kunder.
  • Status: 3
    skrev om R-S City Bilvård i Göteborg:
    Jag köpte en bil av av City bilvård som även äger Askims bil. Säljaren påstod att bilen var i nyskick och uppgav att den saknade skador och det såg den vid första anblicken också ut att göra. Det visade sig att bilen varit ordentligt krockad och att man lagat den mycket dåligt. Airbaglampan hade man kopplat förbi så att den inte lyste eftersom det fattades en airbag, och abs varningslampan hade man också kopplat förbi eftersom abs heller inte fungerade som det skulle och flera delar i motorutrymmet var felaktigt monterade m.m. Listan på fel blev lång. Lyckades efter mycket om och men häva köpet med hjälp av Motormännen. Tappade dock nästan 4000 kr totalt på affären. Säljaren påstod att han inte hade en aning om att bilen varit krockad och att det inte var han som lagat den utan att han endast recondat den. Sysslar man med recond och försäljning av bilar borde man se sådant... Se upp både för City Bilvård och Askims bil...
    Simon :"
    Tråkigt att folk ljuger så, när Jon ringde och sa att det var fel på bilen sa jag följande" "
    10-31 12:25
    Simon :"
    vi fixar dom felen som är på bilen utan att det behöver kosta dig en krona, kör upp bilen till Göteborg "
    10-31 12:27
    Simon :"
    bara jag kan t.o.m hämta upp bilen från Halmstad, då behöver du inte köra upp hela vägen från Skåne" "
    10-31 12:27
    Simon :"
    vi bestämde en tid och JON dök aldrig upp! en vecka senare får jag ett samtal då JON säger "
    10-31 12:28
    Simon :"
    att han precis har varit på ett M test center, och att bilen hade några fel. "
    10-31 12:28
    Simon :"
    Han behövde inte ens fortsätta meningen innan jag sa att vi tar tillbaka bilen utan att du behöver förlora en krona av din erlagda likvid, "
    10-31 12:29
    Simon :"
    däremot ersätter vi inte några tester som gjorts på bilen.Bilen hade t.om rullat 200 mil mer än när han hade köpt den. "
    10-31 12:30
    Simon :"
    Vad kallas det ? kundvård ? Goodwill ? när man får tillbaka sina pengar efter att ha kört bilen 200 mil och en månad ? "
    10-31 12:30
    Simon :"
    Vad hade det kostat att hyra bil en månad ? Det är ju inte gratis. Jag ringde upp JON igår och frågade om han var missnöjd vilket han var, "
    10-31 12:31
    Simon :"
    men det visade han uppenbarligen inte när han returnerade bilen ! jag blev förvånad och besviken över "
    10-31 12:33
    Simon :"
    att han inte talade om för mig att han var det, utan skriver något illa så att man blir uthängd på det viset, "
    10-31 12:33
    Simon :"
    VI ÄR MÅNA OM VÅRA KUNDER, vi har varit i branschen i många år och vet att man inte kan bete sig som svin rent ut sagt. "
    10-31 12:34
    Simon :"
    MVH Simon Khoury VD Askims BIL Och City Bilvård "
    10-31 12:34

Företag nära R-S City Bilvård i Göteborg

Gubbero Zoo

Norra Gubberogatan 22, GÖTEBORG

Läs mer om Gubbero Zoo

Sofia S

Sofia S tycker:

"Har varit kund här i många år. Stort sortiment trots den lilla ytan. Det senaste året har butiken genomgått en rejäl ansiktslyftning både vad det gäll ... "

SveMa Svenska Marknadsundersökningar

Anders Personsg. 12, GÖTEBORG

Läs mer om SveMa Svenska Marknadsundersökningar

Magnus F

Magnus F tycker:

"Mycket bra bemötande och utförlig rapport. Man blir sugen på att annonsera och göra en ny uppföljning för att se skillnaden. "

Systembolaget

Kobbarnas väg 1, GÖTEBORG

Läs mer om Systembolaget

Anders D

Anders D tycker:

"Stort utbud av öl, vitt vin, rött vin och diverse spiritus-sorter. Även likörälskaren får sitt sinne tillfredsställt i denna butik. Personalen verkar ... "

Sideroad Café KB

N. Ågatan 5A, GÖTEBORG

Läs mer om Sideroad Café KB

Roland A

Roland A tycker:

"Väldigt trevlig personal och bra priser! Inte så mysig lokal, men perfekt om man ska handla lite fika med hem. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som R-S City Bilvård i Göteborg