Recreo Bygg AB

Recreo Bygg AB

Ring 08-27 04 79 www.recreo.se
3.2

Skräddarsytt eller prefabricerat, nybyggnation eller renovering, bostad eller kontor. Vi utför de flesta typer av uppdrag, åt såväl företag som privatpersoner, inom hela Storstockholm. Vi arbetar bland annat som avtalsentreprenör åt IF Skadeförsäkringar och Moderna Försäkringar, och har mångårig erfarenhet av vatten-, brand- och inbrottsskador.

5 omdömen om Recreo Bygg AB

Micke S
Skrev om Recreo Bygg AB

Sämsta firman någonsin. Vdn packar sitt shit och drar när det blir lite jobbigt. Även några av deras underleverantörer som skulle ha 30 års erfarenhet i branschen klarade av vanliga ”lätta” jobb. Det var en sorglig syn på hur vissa saker monterades. Kommunikationen var även den i stort sett obefintlig. Recreos VD kommer säkerligen starta nått nytt så var extra försiktig med att köpa hans tjänster

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Lars S
Skrev om Recreo Bygg AB

Recreo och deras medarbetare gjorde ett mycket bra arbete från första kontakten via offert, genomfört arbete, slutbesiktning och godkännande. De började arbetet kort efter godkänd offert och beställning och höll tidsplanen till punkt och pricka. Alla kontakter med Recreos projektledare och medarbetare genomfördes på ett föredömligt sätt. Projektet omfattade, att rikta upp en altan, gjuta några nya plintar och bygga ett altantak på ca 25 m2.

Ann-Chelie S
Skrev om Recreo Bygg AB

Mycket bra bemötande! Alltid lite knöligt med nånga underleverantörer men allt sköttes väldigt snabbt och smidigt. Mycket trevlig personal och överlag väldigt välstädat efteråt, uppskattas verkligen!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

jannis ö
Skrev om Recreo Bygg AB

Professionella och serviceinriktade. Fem getingar!

Andreas
Skrev om Recreo Bygg AB

VI hade hjälp av Recreo Bygg i smbnd med en vattenskada i vår lgh på Kungsholmen och deras uppgdrag var att totalrenovera badrum samt lite av köket. Jag ä rmcyket besviken på Recreo Bygg. Hela processen tok nästa 4 mnd, och det var inte torketiden på badrummet som tog tid, utan jag fick aldrig en riktig förklaring annat än att det är svårt att koordinera alla yrkesgrupper. Under denna period var jag i kontakt med i allt 5 personer som jag fick veta var ansvariga för vår lgh. Bara en av dessa var trevlig att ha att göra med...

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen