Repexpressen

Repexpressen

Ring 08-612 40 01 www.repexpress.se

Repexpressen strävar efter att erbjuda den bästa servicen för våra kunder och vara en pålitlig och säker partner för säkrare och bättre fastigheter.

13 omdömen om Repexpressen

Mikael Johan W
Skrev om Repexpressen

Noggranna, bra kommunikation och seriösa. bryr sig att få både rätt kulör och rätt typ av färg på väggarna. Det var särskilt viktigt för oss med lättväggar. Repexpressen lade ner tid på att få allt rätt. Då vi har höga byggnader var det viktigt för oss att få tag på ett företag som är vana att jobba på höga höjder säkert, något repexpressen gör. vi är väldigt nöjda med deras insatser.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Erik E
Skrev om Repexpressen

Man märker att Repexpressen varit i branschen ett bra tag, de förstod problematiken med husets fasadsprickor och agerade därefter. Sagt och gjort - två veckor efter initieringen ser fastigheten som ny ut. Jag rekommenderar Repexpressen utan att blinka!! //Erik

Anna L
Skrev om Repexpressen

mycket bra! kom dagen efter vi ringde, mycket proffsiga och diskreta. vi kunde fortsätta med vår verksamhet(ridskola) trots jobb på taket.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Vanja L
Skrev om Repexpressen

Det här företaget är seriöst, flexibelt och gör ett toppen jobb.

Stefan A
Skrev om Repexpressen

Fantastiskt bra bemötande. Fasadarbeten Dom var det enda allternativet med tanke på vad som skulle göras. Lätta att jobba med, bra löpande information hyr arbetet fortskred.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Tezha M
Skrev om Repexpressen

Repexpressen är väldigt duktiga på att hålla kurser.

Emil N
Skrev om Repexpressen

En duktig och seriös fasad/tak entreprenör

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Cecilia D
Skrev om Repexpressen

Tar väldigt mycket för arbetet som inte blir så bra

Maja S
Skrev om Repexpressen

Proffsiga, duktiga och tydliga. rekommenderar dem varmt om man vill ha hjälp med sitt tak. Har använt dem flera gånger.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Jonas K
Skrev om Repexpressen

Mitt intryck är att de är kunniga inom många fastighetsfrågor samt lätta och snabba att kommunicera med. Vi beställde lövrensning av hängrännorna på ett flerfamiljshus och det gick bra, till ett bra pris. Fick även tips på förbättringar av vår takläggning av dem. Trevliga.

Marianne S
Skrev om Repexpressen

Repexpressen utför sitt uppdrag med stor kunskap, yrkesskicklighet, noggrannhet samt har stor närvaro o kunnig o trevliga hantverkare samt arbetsledning./Marianne Stolpe-Diaz ordf Bf Fyrbåken

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Per T
Skrev om Repexpressen

Jag fick en bra och professionellt bemötande av Repexpressen. Vi bestämde möte hos mig och gick igenom att hängrännor behövde rensas samt bättring på fasaden. Smidigt att inte behöva en ställning som täcker all utsikt, dom hängde i rep och sele. Jobbade snabbt och effektivt. Bra pris, 100% nöjd!

Carl-magnus U
Skrev om Repexpressen

Trevliga, duktiga, snabba. Inget att klaga på!