Restaurang Årstiderna AB

4.0

6 omdömen om Restaurang Årstiderna AB

Qpaqex
Skrev om Restaurang Årstiderna AB

Här får man alltid en servis som står på tårna. De kan det här med mat och visar det. Maten är av hög klass. Dryckerna lika så. Lokalerna är enormt vackra. Priserna är höga, men det är ändå ok med tanke på hur bra maten är. Här går jag då jag vill njuta, kanske med någon person som betyder mycket för mig!

Mr. H

Lars J
Skrev om Restaurang Årstiderna AB

Väldigt fint och kulturellt ställe, mysig miljö, god mat, bra service, rekommenderas varmt // Lars

Leif J
Skrev om Restaurang Årstiderna AB

En av Malmös allra bästa restauranger i läckert kulturhus. Underbar källarvalvsmiljö, kanonmat och stort urval av både mat och dryck. Det skånska köket med internationell twist sitter i högsätet. Äter ofta dagens rätt och får då njuta det goda köket till reapris.

Wilhelm P
Skrev om Restaurang Årstiderna AB

Varit här ett antal gånger med familjen. Vill påpeka att maten är väldigt väldigt bra. Senast var jag och åt ett julbord. Personale betedde sig väldigt ödmjukt och proffsigt. Det fanns alltid tillräckligt med mat och inget stod och blev kallt. Det enda jag skulle kunna säga emot är väl att det är ganska så dyrt

Melina G
Skrev om Restaurang Årstiderna AB

Gick hit med familjen för en trevlig och festlig middag. Underbar miljö då man sitter nere i källarvalv vid bord med vita dukar. Maten var riktigt bra men tyvärr drog personalen ned kvaliteten på middagen rejält. Fördrinken åkte in och ut mellan bordet och baren några gånger innan den blev god och servitörerna glömde ständigt bort att vi fanns och betedde sig inte proffsigt. Tråkigt då det ska vara en högklassig krog. Det var tyvärr inte prisvärt, trots att maten var väldigt bra.

Malou G gillar detta